Ee sınav bitti.. Nasıl geçti bakalım?
Ben zevkine girdim gerçi ama Türkçe'den yanlış yoktur. Matematik sorularından 12-13 tane yaptım bir sözelci olarak

Tarih ise 1-2 yanlış falan çıkar anca. Coğrafya zordu, Anayasa sorularını boş bıraktım bir de hiç çalışmadığım için