çüzdana izin verıyorlarmı bu arada kalem sılgı vs ordanmı verıyorlar

ben daha gırıs belgesını cıkarmadım ya sabah erkenden yapmak gerek o saattede nerede acık bulacagız bılemıyorum yandık valla