Sınava en ufak sınıfta bile 2-3 gözetmen giriyor. Önce kime soru dağıtıyorlarsa ondan vazgeçsinler sonra geleceği peşinde koşan garibana karışsınlar. Bunların adaleti bu kadar işte...