• 21-09-2012, 10:21:51
    #46
    Beyler demedi demeyin bu HAARP
  • 21-09-2012, 10:27:07
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tam da erken yatacağımız tuttu dün gece. Keşke oturaydım her zamanki gibi 2'ye kadar merak ettim
  • 21-09-2012, 10:30:55
    #48
    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam da erken yatacağımız tuttu dün gece. Keşke oturaydım her zamanki gibi 2'ye kadar merak ettim
    ben 3e kadar ayaktaydım istanbul / avrupa yakasında oturuyorum bi ses duymadım
  • 21-09-2012, 10:38:20
    #49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ses kontrol deneme tık tık tık ses ses

    Ses gelmiyor
  • 21-09-2012, 11:18:43
    #50
    <kd>Konuyu Toplam 150 Üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 137 Misafir)</kd>

  • 21-09-2012, 11:23:56
    #51
    Divxci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <kd>Konuyu Toplam 150 Üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 137 Misafir)</kd>

    Konuyu Toplam 164 Üye okuyor. (13 Kayıtlı üye ve 151 Misafir)
  • 21-09-2012, 11:25:42
    #52
    Amerika'nın oyunu beyler hep.Ses duyulan yerlerde hep yağmur yağıyor bakın İzmir'de de başladı
  • 21-09-2012, 11:27:14
    #53
    Abdestli dolaşın gençler . . .
  • 21-09-2012, 11:37:50
    #54
    Ben dedim o çukurda bir araştırma yapılıyor diye bak adamları gördüm 3 gün sonra millet ses duymaya başladı.


    http://www.youtube.com/watch?v=9g1CgvXhCo4