Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam da erken yatacağımız tuttu dün gece. Keşke oturaydım her zamanki gibi 2'ye kadar merak ettim
ben 3e kadar ayaktaydım istanbul / avrupa yakasında oturuyorum bi ses duymadım