• 17-09-2012, 22:06:37
    #10
    Meta ADS Hizmetleri
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakmayın abi özür diliyorum da çok saçma değil mi çok özür diliyorum gerçekten bana göre saçmalık yanlış anlamayın zaten benzin problemi olan bir araça biniyorsunuz üstüne 25 30 40 bin lira daha verip gene aynı dert olan bir aracı almak ne kadar mantıklı kızmayın ama sizinki bile bile ateşe atlamak kendinizi yakmak gibi bişey

    buyrun birde buna bakın
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...promotion_topl
    böyle araçlara bakabilirsiniz
    Güzel yorumunuz için teşekkür ederim fakat dediğim araçlar dışında bir araç istemiyorum, haklısınız büyük bir para var ortada fakat sonuçta kaç sene binilicek bir araba

    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Honda civic tek geçerim
  • 17-09-2012, 22:07:12
    #11
    kia sorento çok yakıyor diyor : ) c180 alcam diyor oda güzel.
  • 17-09-2012, 22:07:17
    #12
    Ama verdiğin linkteki mercedeside çok beğeniyorum yolda ne zaman görsem bakarım arkasından
  • 17-09-2012, 22:09:38
    #13
    Meta ADS Hizmetleri
    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2012 kasa Audi A4 bakabilirsiniz. Saniyorum dizelleri 5.5lt falan yakıyordu şehir içi.
    110-120 bin lira civarı değil mi hocam o arabalar?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09:38 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:47 --

    spreeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kia sorento çok yakıyor diyor : ) c180 alcam diyor oda güzel.
    Güzeldir tabi

    Sorentoyla aynı yakan bir araba varken, hemde daha güzel daha ağırken almak mantıksızlık mı oluyor?
  • 17-09-2012, 22:55:09
    #14
    insignia da düşünebilirsiniz.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...99523217/detay şu şekilde dizelleri bulunuyor 160 beygir ve cosmo (yani en üst donanım paketli)

    eğer benzin dert değil derseniz 0 km alabilirsiniz 1.4 turbo 140 beygir opsiyonel ekipman olarak "yeni stil paketi" AFL far, 18" janlar ve Bluetooth ile beraber 63 e alırsınız.

    bence es geçmeyin bi düşünün derim,ben kendim 1.6 180 liğini kullanıyorum ve memnunum.

    özellikle AFL farlar çok çok güzel bir özelliktir.
  • 18-09-2012, 00:42:09
    #15
    Doğan L 1.6 Tüplü Tek Rakibim Doğan SLX.
  • 18-09-2012, 00:51:46
    #16
    Belkide yarın gidip alabileceğiniz bir tavsiye

    Nissan Qashqai 1.5 dci 110 bg motorları var bildiğin renault motoru gayet az yakar ve hoşta bir araba qashqai.

    Yada benim gibi düşünüyorsanız tasarım hastasıysanız Alfa Romeo 159
  • 18-09-2012, 00:52:08
    #17
    Üstat alacagın araçların hepsi çok yakar bunu baştan bil .Mercedes de audi de güzel araçlardır..Ama söyliyim çok yakar yazık günah parana ben bu yorumu sadece seni düşünerek yazıyorum. illahim çokk israr edersense mercedes al derim hem 2 eli iyidir hemde saglam arabadır.

    Sana bak alternatif sunayım hem 2.eli peynir ekmekdir hemde çok ekonomiktir.

    Passat 1.6 TDI 105 PS BlueMotion Technology Tiptr. DSG Trendline 74.600

    Bizde comfort 1.6 tdi dsg yeni aldık passat ortalama tüketim ş.içi yeni arça olmasına ragmen 6.0 6.5 lt lerde uzun yolda 5.0 litre ye kadar iniyor 100 km de. üstelik araç yeni olmasına ragmen bu yakıt degerleri var..
    + performans olarak gayet iyi kolaylıkla 0-200 km hıza çıkabiliyorsun performans açısından rahatlıkla tahmin eder + bi okadarda ekonomiktir.

    yada
    Jetta 1.6 TDI 105 PS Trendline 56.200 + üstüne bide dsg eklersense 4 bin felen eklenir buda güzel bi alternatifdir.

    + aynı şekilde golf ünde 1.6 tdi bluemotion dsg lerine bakabilirsin hem ekonomik araçlardır hemde 2 elleri peynir ekmekdir. bozdurmaya hazır çek gibidir.
  • 18-09-2012, 01:12:55
    #18
    maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bluemotion dsg lerine bakabilirsin hem ekonomik araçlardır hemde 2 elleri peynir ekmekdir. bozdurmaya hazır çek gibidir.
    sanırım konuyu açan kişi D sınıfı bir araba bakıyor,onun için jetta ve golf zaten tercih dışı kalıyor
    + olarak ben sırf ikinci eli iyi diye,75 bin tl 105 beygir dizel "boşline" arabaya vermem, bide dsgli demişsiniz, dsg kadar arıza çıkaran otomatik şanzuman yoktur sanırım.lafım meclisten dışarıdır şahsım adına söyledim, alana saygı duymak lazım.