kusura bakmayın abi özür diliyorum da çok saçma değil mi çok özür diliyorum gerçekten bana göre saçmalık yanlış anlamayın zaten benzin problemi olan bir araça biniyorsunuz üstüne 25 30 40 bin lira daha verip gene aynı dert olan bir aracı almak ne kadar mantıklı kızmayın ama sizinki bile bile ateşe atlamak kendinizi yakmak gibi bişey
buyrun birde buna bakın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...promotion_topl
böyle araçlara bakabilirsiniz
Güzel yorumunuz için teşekkür ederim fakat dediğim araçlar dışında bir araç istemiyorum, haklısınız büyük bir para var ortada fakat sonuçta kaç sene binilicek bir araba
Honda civic tek geçerim