2012 kasa Audi A4 bakabilirsiniz. Saniyorum dizelleri 5.5lt falan yakıyordu şehir içi.
110-120 bin lira civarı değil mi hocam o arabalar?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:09:38 -->-> Daha önceki mesaj 22:08:47 --
kia sorento çok yakıyor diyor : ) c180 alcam diyor oda güzel.
Güzeldir tabi
Sorentoyla aynı yakan bir araba varken, hemde daha güzel daha ağırken almak mantıksızlık mı oluyor?