maxipowers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bluemotion dsg lerine bakabilirsin hem ekonomik araçlardır hemde 2 elleri peynir ekmekdir. bozdurmaya hazır çek gibidir.
sanırım konuyu açan kişi D sınıfı bir araba bakıyor,onun için jetta ve golf zaten tercih dışı kalıyor
+ olarak ben sırf ikinci eli iyi diye,75 bin tl 105 beygir dizel "boşline" arabaya vermem, bide dsgli demişsiniz, dsg kadar arıza çıkaran otomatik şanzuman yoktur sanırım.lafım meclisten dışarıdır şahsım adına söyledim, alana saygı duymak lazım.