insignia da düşünebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...99523217/detay şu şekilde dizelleri bulunuyor 160 beygir ve cosmo (yani en üst donanım paketli)
eğer benzin dert değil derseniz 0 km alabilirsiniz 1.4 turbo 140 beygir opsiyonel ekipman olarak "yeni stil paketi" AFL far, 18" janlar ve Bluetooth ile beraber 63 e alırsınız.
bence es geçmeyin bi düşünün derim,ben kendim 1.6 180 liğini kullanıyorum ve memnunum.
özellikle AFL farlar çok çok güzel bir özelliktir.