İşbankası Hesap İşletim Ücreti
11
●647
- 07-09-2012, 19:00:56İşbankası hesabımı yaklaşık 1.5 yıldır kullanmıyorum bakiyesi 0 TL.Sanırım 3 dönemlik hesap işletim ücreti ödemedim hesabımı kapattırmak istesem o ücreti benden alırlar mı?
- 07-09-2012, 19:09:19Emin misiniz hocam ?Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2012, 19:10:25Üyeliği durdurulduBenden istememişlerdi hocamFoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanlık durum ne bilmiyorum isterseniz bir çağrı merkezini arayıp sorun.
Ben bu işlemi yaptıralı 2 yıl oluyor. - 07-09-2012, 19:11:48banada almazlar gibi geliyor 3 dönemdir hesap işletim ücreti ödemiyorum telefonla felan arayıp ödeyin demediklerine göre almazlar herhaldeElektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2012, 19:15:29Yok hocam eksiye düşmüyor hesap avans hesabı sadece otomatik ödeme talimatı verdiğinizde açıyorlarRockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanlık durum ne bilmiyorum isterseniz bir çağrı merkezini arayıp sorun.