• 07-09-2012, 19:00:56
    #1
    İşbankası hesabımı yaklaşık 1.5 yıldır kullanmıyorum bakiyesi 0 TL.Sanırım 3 dönemlik hesap işletim ücreti ödemedim hesabımı kapattırmak istesem o ücreti benden alırlar mı?
  • 07-09-2012, 19:05:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hayır.
  • 07-09-2012, 19:09:19
    #3
    Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır.
    Emin misiniz hocam ?
  • 07-09-2012, 19:10:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin misiniz hocam ?
    Benden istememişlerdi hocam Şuanlık durum ne bilmiyorum isterseniz bir çağrı merkezini arayıp sorun.

    Ben bu işlemi yaptıralı 2 yıl oluyor.
  • 07-09-2012, 19:11:48
    #5
    Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden istememişlerdi hocam Şuanlık durum ne bilmiyorum isterseniz bir çağrı merkezini arayıp sorun.

    Ben bu işlemi yaptıralı 2 yıl oluyor.
    banada almazlar gibi geliyor 3 dönemdir hesap işletim ücreti ödemiyorum telefonla felan arayıp ödeyin demediklerine göre almazlar herhalde
  • 07-09-2012, 19:13:37
    #6
    almazlar bencede lakin hesabında Garantide olduğu gibi avans olayı varsa - ye düştüğü zaman o - mebla ödenmeden hesap kapatmıyorlardı öyle bir durum yoksa kapatırlar sanırım
  • 07-09-2012, 19:15:29
    #7
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    almazlar bencede lakin hesabında Garantide olduğu gibi avans olayı varsa - ye düştüğü zaman o - mebla ödenmeden hesap kapatmıyorlardı öyle bir durum yoksa kapatırlar sanırım
    Yok hocam eksiye düşmüyor hesap avans hesabı sadece otomatik ödeme talimatı verdiğinizde açıyorlar
  • 07-09-2012, 19:18:23
    #8
    İş Bankasında normalde hesap kesim ücreti alınıyor mu? Benim kullandığım hesap, üniversite öğrencisi olduğum için ona yönelik o yüzden hiç alınmadı şimdiye kadar benden.
  • 07-09-2012, 19:18:38
    #9
    zaten aldıkları yasal değil alamazlar galiba .