Elektromanyetik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benden istememişlerdi hocam Şuanlık durum ne bilmiyorum isterseniz bir çağrı merkezini arayıp sorun.

Ben bu işlemi yaptıralı 2 yıl oluyor.
banada almazlar gibi geliyor 3 dönemdir hesap işletim ücreti ödemiyorum telefonla felan arayıp ödeyin demediklerine göre almazlar herhalde