Konu
İşbankası Hesap İşletim Ücreti
07-09-2012, 19:00:56
#1
Mhmt_Clskn
İşbankası hesabımı yaklaşık 1.5 yıldır kullanmıyorum bakiyesi 0 TL.Sanırım 3 dönemlik hesap işletim ücreti ödemedim hesabımı kapattırmak istesem o ücreti benden alırlar mı?