• 07-09-2012, 19:21:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    para falan almıyorlar. benimde aynı durumdaydı hesabımın kullanmıyordum. kapattırmaya gittim ve ücret talep etmediler.
  • 07-09-2012, 19:33:57
    #11
    Değerli yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar
  • 07-09-2012, 23:01:49
    #12
    içinde para olmayan hesaptan işletim ücreti alınmaz. Ama çeşitli bankalar varmış işlemsizlik ücreti diye bi saçmalık alıyorlarmış duyduğuma göre.. İşbankasında böyle birşey yok.. 8 lira vardı hesapta işletim ücretine kesmiş.. yatırsam devamını kesecekti ama hesabı kapattırdım 2 gün önce..