İşbankası Hesap İşletim Ücreti
11
●647
- 07-09-2012, 23:01:49içinde para olmayan hesaptan işletim ücreti alınmaz. Ama çeşitli bankalar varmış işlemsizlik ücreti diye bi saçmalık alıyorlarmış duyduğuma göre.. İşbankasında böyle birşey yok.. 8 lira vardı hesapta işletim ücretine kesmiş.. yatırsam devamını kesecekti ama hesabı kapattırdım 2 gün önce..