• 29-08-2012, 18:50:03
    #1
    Dsmart'ın internet üzerinden izlenmesine olanak sağlayan isteizle.com'dan akşamki Fenerbahçe maçını izlemek için satın alacaktım ancak

    görüldüğü gibi bir maçın fiyatının 89,99 olduğunu gördüm.


    Eve alıp tv'ye bağlatsm daha ucuza gelecek nerdeyse.


    Geçen sene böyle değildi her maçı 10 yada 15 tl'ye izleyebiliyordum.
  • 29-08-2012, 19:09:15
    #2
    Googital.com
    dincerecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dsmart'ın internet üzerinden izlenmesine olanak sağlayan isteizle.com'dan akşamki Fenerbahçe maçını izlemek için satın alacaktım ancak

    görüldüğü gibi bir maçın fiyatının 89,99 olduğunu gördüm.


    Eve alıp tv'ye bağlatsm daha ucuza gelecek nerdeyse.


    Geçen sene böyle değildi her maçı 10 yada 15 tl'ye izleyebiliyordum.
    iyide kimse bu sitede maç izlemiyorki. Alexa milyonlarda.
    90 tli hangi akılsız verirki
  • 29-08-2012, 19:11:30
    #3
    Geçen sene çok izliyordum ben
    Ama bu sene izlemem. Zaten sitenin tasarımı falanda değişmiş bi değişik olmuş. Hangi akla hizmet 1 maçı 90 TL Yapmışlar merak ettim ama.

    Geçen sene en pahalı maç 15 TL idi. İzliyordum arada sırada. Ama bu olmamış.

    Bende merak ediyorum bir maç için 90 TL veren olup olmadığını

    Eve dsmart alırım daha ucuza geliyor.
  • 29-08-2012, 19:34:52
    #4
    90 lira ne hocam yazık günahtır. Kaldı ki site sanırım şuan çökmüş.
  • 29-08-2012, 19:42:35
    #5
    RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 lira ne hocam yazık günahtır. Kaldı ki site sanırım şuan çökmüş.
    valla kimse almasın diye bu fiyatı koymuşlar sanırım. Yoksa başka bir açıklaması yok bunun.
  • 30-08-2012, 02:38:32
    #6
    Virgülü yanlış yere koymuşlar bence. 8 ile 9'un arasına koyacaklardı herhalde.