Dsmart'ın internet üzerinden izlenmesine olanak sağlayan isteizle.com'dan akşamki Fenerbahçe maçını izlemek için satın alacaktım ancak
görüldüğü gibi bir maçın fiyatının 89,99 olduğunu gördüm.
Eve alıp tv'ye bağlatsm daha ucuza gelecek nerdeyse.
Geçen sene böyle değildi her maçı 10 yada 15 tl'ye izleyebiliyordum.
Bu işte bir saçmalık yok mu - dsmart
5
●751
- 29-08-2012, 18:50:03
- 29-08-2012, 19:09:15iyide kimse bu sitede maç izlemiyorki. Alexa milyonlarda.dincerecevit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
90 tli hangi akılsız verirki
- 29-08-2012, 19:11:30Geçen sene çok izliyordum ben

Ama bu sene izlemem. Zaten sitenin tasarımı falanda değişmiş bi değişik olmuş. Hangi akla hizmet 1 maçı 90 TL Yapmışlar merak ettim ama.
Geçen sene en pahalı maç 15 TL idi. İzliyordum arada sırada. Ama bu olmamış.
Bende merak ediyorum bir maç için 90 TL veren olup olmadığını
Eve dsmart alırım daha ucuza geliyor. - 29-08-2012, 19:42:35valla kimse almasın diye bu fiyatı koymuşlar sanırım. Yoksa başka bir açıklaması yok bunun.RDY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
