Geçen sene çok izliyordum ben
Ama bu sene izlemem. Zaten sitenin tasarımı falanda değişmiş bi değişik olmuş. Hangi akla hizmet 1 maçı 90 TL Yapmışlar merak ettim ama.

Geçen sene en pahalı maç 15 TL idi. İzliyordum arada sırada. Ama bu olmamış.

Bende merak ediyorum bir maç için 90 TL veren olup olmadığını

Eve dsmart alırım daha ucuza geliyor.