Dsmart'ın internet üzerinden izlenmesine olanak sağlayan isteizle.com'dan akşamki Fenerbahçe maçını izlemek için satın alacaktım ancak
görüldüğü gibi bir maçın fiyatının 89,99 olduğunu gördüm.
Eve alıp tv'ye bağlatsm daha ucuza gelecek nerdeyse.
Geçen sene böyle değildi her maçı 10 yada 15 tl'ye izleyebiliyordum.
iyide kimse bu sitede maç izlemiyorki. Alexa milyonlarda.
90 tli hangi akılsız verirki