Konu
Bu işte bir saçmalık yok mu - dsmart
29-08-2012, 19:42:35
#5
dincerecevit
RDY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
90 lira ne hocam
yazık günahtır. Kaldı ki site sanırım şuan çökmüş.
valla kimse almasın diye bu fiyatı koymuşlar sanırım. Yoksa başka bir açıklaması yok bunun.