• 24-08-2012, 12:36:09
    #1
    Arkadaşlar elbet görmüşsünüzdür.

    Galaxy s3'ten gönderildi.
    Sent from Sony Xpria Arc
    Sent from 3310

    gibi ibareler kullanıyor arkadaşlar.Harbi bu nedir? yani bir hava falan için mi yoksa telefon otomatik olarak mı yazıyor.
  • 24-08-2012, 12:40:38
    #2
    Telefondan forumları gezince mesaj yazınca otomatik yazıyor altına Bende s3 kullanıyorum ama hava atmıyorum
  • 24-08-2012, 12:41:13
    #3
    Sent from 3310
  • 24-08-2012, 13:21:06
    #4
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefondan forumları gezince mesaj yazınca otomatik yazıyor altına Bende s3 kullanıyorum ama hava atmıyorum

    Kaldırılabiliyor bende telefondan yazıyorum bazen bende çıkmıyor

    Maksat tamamen bu telefonum var demek ve hava atmak gibi bişey göze batmak gibi öyle bişey orjinalinde olan yazı olsa tamam hava değil derim ama .

    Gidipte destan gibi samsung galaxy s2 cihazımdan gönderdim yazılırsa abartı ve gösteriş amaçlıdır yani
  • 24-08-2012, 18:31:19
    #5
    Bence hava atmak için yapılıyor

    Sent from my iPad 7S desem hor görürsünüz
  • 24-08-2012, 18:34:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ne hava atması ya telefonun özelliği o

    Sent from 3310
  • 24-08-2012, 18:47:45
    #7
    telefen otomtik ekliyor. hava atmakla ilgisi yok

    Sent from simbo kahve makinsi
  • 24-08-2012, 18:47:59
    #8
    abdullahercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne hava atması ya telefonun özelliği o

    Sent from 3310
    way be 3310 neymiş de biz yeni öğrendik
  • 24-08-2012, 19:07:22
    #9
    Üyeliği durduruldu
    LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    way be 3310 neymiş de biz yeni öğrendik
    sorma yeni güncellemeyle geldi bu özellik, yeni fark ettim