• 26-08-2012, 14:35:12
    #19
    o değilde eto bitmiş
  • 26-08-2012, 16:16:16
    #20
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şu "fok balıkları yalnız" olayının espirisi nedir ? Bu kaçtır karşılaşıyorum olaya fransız kaldım
    Hocam ben bu espiriyi ki espiride denirse, genelde çıkmaza giren yada yolunu kaybeden cümlelere ekliyorum ki olayın seyri değişsn.
  • 26-08-2012, 16:27:11
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kaldırılabiliyor normalde o ama iphone ve türevleri cihazları alanların çoğu özenti gençlik olduğundan o mesaj olması normal
    birde otobüste filan ellerinde olur ama cepte sigara yok
  • 26-08-2012, 17:07:05
    #22
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaldırılabiliyor normalde o ama iphone ve türevleri cihazları alanların çoğu özenti gençlik olduğundan o mesaj olması normal
    birde otobüste filan ellerinde olur ama cepte sigara yok
    Otlakçılar kısacası adamlarda paket olsa bile tek isteyen tipler yapıyor genelde bu sent olayını
  • 26-08-2012, 17:12:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    LucaToni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otlakçılar kısacası adamlarda paket olsa bile tek isteyen tipler yapıyor genelde bu sent olayını
    memleketin kanayan yarası