Nedir bu bundan bundan gönderdim şeyi?
22
●1.293
- 24-08-2012, 19:11:48Ben 2 bin telelik laptopumdan ve 10 telelik çakma klavyemden yazıyorum. Fare de marka. Ayrıca laptop sehpam 35.99 tele idi. Oturduğum kanape de eski, 5 senelik falan ne kadar fiyatı unuttum. İsterim ki her mesajımın arkasına ben de bunu yazayım.
- 25-08-2012, 19:58:42Haklısınız bunun en sonunda farkına vardıkHostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sent from my Samsung Galaxy S5 desem de inanmayın
- 26-08-2012, 08:44:23Üyeliği durdurulduhocam şu "fok balıkları yalnız" olayının espirisi nedir ? Bu kaçtır karşılaşıyorum olaya fransız kaldımsys-tem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-08-2012, 09:45:34Eposta Aktivasyonu GerekmekteTamamen hava için, gereksiz bence
Sent from my İntel Core i7 3.6 ghz and Philips 24' Full hd led monitör

hava civa meselesi anlayacagın. Bende bır denıyım ama cok sacma ve dandık :d normal mesajınızın altına elle de yazsanız aynı olay