• 24-08-2012, 19:11:48
    #10
    Ben 2 bin telelik laptopumdan ve 10 telelik çakma klavyemden yazıyorum. Fare de marka. Ayrıca laptop sehpam 35.99 tele idi. Oturduğum kanape de eski, 5 senelik falan ne kadar fiyatı unuttum. İsterim ki her mesajımın arkasına ben de bunu yazayım.
  • 24-08-2012, 19:24:53
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tapatalktan oluyo galiba.


    Sent from my Hesap Makinesi
  • 24-08-2012, 20:32:52
    #12
    Hep hava için yapıyorlar

    Sent from my Gameboy COLOR
  • 25-08-2012, 19:58:42
    #13
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep hava için yapıyorlar

    Sent from my Gameboy COLOR
    Haklısınız bunun en sonunda farkına vardık

    Sent from my Samsung Galaxy S5 desem de inanmayın
  • 25-08-2012, 20:40:19
    #14
    tapatalk dıye bır program var onunla foruma gırıs yapıyosun. onda da ımza olarak kaydedıyosun o yazıyı ve sonucunda o yazı cıkıyor hava civa meselesi anlayacagın. Bende bır denıyım ama cok sacma ve dandık :d normal mesajınızın altına elle de yazsanız aynı olay
  • 26-08-2012, 03:09:00
    #15
    senti menti bırakın da bu fok balıkları çok yalnız ne olacak bunların hali ?
  • 26-08-2012, 08:44:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sys-tem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senti menti bırakın da bu fok balıkları çok yalnız ne olacak bunların hali ?
    hocam şu "fok balıkları yalnız" olayının espirisi nedir ? Bu kaçtır karşılaşıyorum olaya fransız kaldım
  • 26-08-2012, 09:41:56
    #17
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şu "fok balıkları yalnız" olayının espirisi nedir ? Bu kaçtır karşılaşıyorum olaya fransız kaldım
    Recep ivedik vakası
  • 26-08-2012, 09:45:34
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Tamamen hava için, gereksiz bence
    Sent from my İntel Core i7 3.6 ghz and Philips 24' Full hd led monitör