tapatalk dıye bır program var onunla foruma gırıs yapıyosun. onda da ımza olarak kaydedıyosun o yazıyı ve sonucunda o yazı cıkıyor hava civa meselesi anlayacagın. Bende bır denıyım ama cok sacma ve dandık :d normal mesajınızın altına elle de yazsanız aynı olay