KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefondan forumları gezince mesaj yazınca otomatik yazıyor altına Bende s3 kullanıyorum ama hava atmıyorum

Kaldırılabiliyor bende telefondan yazıyorum bazen bende çıkmıyor

Maksat tamamen bu telefonum var demek ve hava atmak gibi bişey göze batmak gibi öyle bişey orjinalinde olan yazı olsa tamam hava değil derim ama .

Gidipte destan gibi samsung galaxy s2 cihazımdan gönderdim yazılırsa abartı ve gösteriş amaçlıdır yani