Telefondan forumları gezince mesaj yazınca otomatik yazıyor altına

Bende s3 kullanıyorum ama hava atmıyorum
Kaldırılabiliyor bende telefondan yazıyorum bazen bende çıkmıyor
Maksat tamamen bu telefonum var demek ve hava atmak gibi bişey göze batmak gibi öyle bişey

orjinalinde olan yazı olsa tamam hava değil derim ama .
Gidipte destan gibi samsung galaxy s2 cihazımdan gönderdim yazılırsa abartı ve gösteriş amaçlıdır yani