• 23-08-2012, 15:56:51
    #1
    Evet sorum belli arkadaşlar meslek lisesi çıkışlıyım direk geçiş hakkımı kullanarak özel üniversite'ye geçiş yapabilirmiyim ? Kıbrıs Yakın Doğu Bilgisayar Programcılığı bölümü istiyorum ben olmuyor biliyordum ama az önce okula uğrayıp yapabilirsin dediler kafamı karıştırdılar sizlerede sormak istedim
  • 23-08-2012, 21:48:11
    #2
    tam emin değilim ama gidilir diye biliyorum bana bir kaç özel üniversiteden davet gelmişti ücretli tabi
  • 23-08-2012, 23:54:08
    #3
    bende şunu merak ediyorum 2 senelik bölümü bitirdik den sonra dgs ile kazandığımız devamı niteliğinde ki bölümü açıktan okunabiliyor mu? Bide açıktan okurken başka bölümde de normal okuyabilir miyiz?
  • 24-08-2012, 00:41:45
    #4
    Bende sırf bunu sormak için İst. Aydın Üniv. aradım 10 dakika bekledim sıra bana gelmedi içimde kaldı yarın yine denicem
  • 24-08-2012, 01:42:27
    #5
    yakın doğu pekaka yuvası dikkat et hocam orayı görünce 2 gün sonra dönmek zorunda kalıyor çoğu kişi
  • 24-08-2012, 02:03:32
    #6
    10 kişiye sorduysam 5 i gidersin 5 i olmaz diyor ne yapcağımı bilemedim

    O_o adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın doğu pekaka yuvası dikkat et hocam orayı görünce 2 gün sonra dönmek zorunda kalıyor çoğu kişi
    Söylendiği gibi ya fazla yoklar yada ben görmedim. (yok demiyorum)
  • 24-08-2012, 02:13:04
    #7
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 kişiye sorduysam 5 i gidersin 5 i olmaz diyor ne yapcağımı bilemedim

    Söylendiği gibi ya fazla yoklar yada ben görmedim. (yok demiyorum)

    http://www.youtube.com/watch?v=BMkWc...eature=related


    http://www.youtube.com/watch?v=VGt6u...eature=related

    Her sene aynı olaylar olur videolara bakıp sen kararını ver ben gördüğümü söyleyeyim. Oran %50 - %50 genelde Türkler azınlıkta pekaka sempatizanlarına karşı. Okul para için göz yumuyor bunlara her sene olaylardan sonra 3-4 kişi atılır okuldan o kadar hep aynı hikaye
  • 24-08-2012, 10:25:07
    #8
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sorum belli arkadaşlar meslek lisesi çıkışlıyım direk geçiş hakkımı kullanarak özel üniversite'ye geçiş yapabilirmiyim ? Kıbrıs Yakın Doğu Bilgisayar Programcılığı bölümü istiyorum ben olmuyor biliyordum ama az önce okula uğrayıp yapabilirsin dediler kafamı karıştırdılar sizlerede sormak istedim
    Evet tercih edebiliyorsun vakıf üniversitelerini. Niye edemeyeceksin öyle şeymi olur.

    trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende şunu merak ediyorum 2 senelik bölümü bitirdik den sonra dgs ile kazandığımız devamı niteliğinde ki bölümü açıktan okunabiliyor mu? Bide açıktan okurken başka bölümde de normal okuyabilir miyiz?
    Okul bittikten sonra, bölümün hangi açıköğretim programına izin verebiliyorsa ona devam ediyorsun. Örneğin Bilgisayar Programcılığını bitiren bir kişi, açıköğretim fakültesinden İşletme ve İktisat lisans programlarına yazılarak öğrenimine devam ediyor.

    Bölümünün devamını okumak istiyorsan, (Bilgisayar Müh, Yazılım Müh, Bİlgisayar Öğrt.) dgs ile herhangi bir üniversiteyi kazanman gerekiyor.

    vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende sırf bunu sormak için İst. Aydın Üniv. aradım 10 dakika bekledim sıra bana gelmedi içimde kaldı yarın yine denicem
    Evet kayıt olabiliyorsun. Direkt santral yerine, herhangi bir dahili numaraya bağlan sonra gerekli birime yönlendirirler.
  • 24-08-2012, 14:37:23
    #9
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet tercih edebiliyorsun vakıf üniversitelerini. Niye edemeyeceksin öyle şeymi olur.
    Şuan herkese platin dağıtasım geldi ama o kadar param yok Çok teşekkür ederim Ek tercih zamanını bekleyip yakın doğu veya uluslararası yazmayı düşünüyorum.

    Edit : yakındoğu izmir bürosunu ve final dershanesini arayıp sordum oluyormuş benim gibi gitmeyi düşünen arkadaşlar için yazayım dedim