10 kişiye sorduysam 5 i gidersin 5 i olmaz diyor ne yapcağımı bilemedim
Söylendiği gibi ya fazla yoklar yada ben görmedim.

(yok demiyorum)
http://www.youtube.com/watch?v=BMkWc...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=VGt6u...eature=related
Her sene aynı olaylar olur videolara bakıp sen kararını ver ben gördüğümü söyleyeyim. Oran %50 - %50 genelde Türkler azınlıkta pekaka sempatizanlarına karşı. Okul para için göz yumuyor bunlara her sene olaylardan sonra 3-4 kişi atılır okuldan o kadar hep aynı hikaye