bende şunu merak ediyorum 2 senelik bölümü bitirdik den sonra dgs ile kazandığımız devamı niteliğinde ki bölümü açıktan okunabiliyor mu? Bide açıktan okurken başka bölümde de normal okuyabilir miyiz?