Evet sorum belli arkadaşlar meslek lisesi çıkışlıyım direk geçiş hakkımı kullanarak özel üniversite'ye geçiş yapabilirmiyim ? Kıbrıs Yakın Doğu Bilgisayar Programcılığı bölümü istiyorum ben olmuyor biliyordum ama az önce okula uğrayıp yapabilirsin dediler kafamı karıştırdılar sizlerede sormak istedim