GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sorum belli arkadaşlar meslek lisesi çıkışlıyım direk geçiş hakkımı kullanarak özel üniversite'ye geçiş yapabilirmiyim ? Kıbrıs Yakın Doğu Bilgisayar Programcılığı bölümü istiyorum ben olmuyor biliyordum ama az önce okula uğrayıp yapabilirsin dediler kafamı karıştırdılar sizlerede sormak istedim
Evet tercih edebiliyorsun vakıf üniversitelerini. Niye edemeyeceksin öyle şeymi olur.

trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende şunu merak ediyorum 2 senelik bölümü bitirdik den sonra dgs ile kazandığımız devamı niteliğinde ki bölümü açıktan okunabiliyor mu? Bide açıktan okurken başka bölümde de normal okuyabilir miyiz?
Okul bittikten sonra, bölümün hangi açıköğretim programına izin verebiliyorsa ona devam ediyorsun. Örneğin Bilgisayar Programcılığını bitiren bir kişi, açıköğretim fakültesinden İşletme ve İktisat lisans programlarına yazılarak öğrenimine devam ediyor.

Bölümünün devamını okumak istiyorsan, (Bilgisayar Müh, Yazılım Müh, Bİlgisayar Öğrt.) dgs ile herhangi bir üniversiteyi kazanman gerekiyor.

vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende sırf bunu sormak için İst. Aydın Üniv. aradım 10 dakika bekledim sıra bana gelmedi içimde kaldı yarın yine denicem
Evet kayıt olabiliyorsun. Direkt santral yerine, herhangi bir dahili numaraya bağlan sonra gerekli birime yönlendirirler.