• 16-08-2012, 03:15:15
    #1
    merhabalar,

    bu sabah 06:00 da tekne ile balık avına çıkacağız. Çapari takımı ile istavrit ve uskumru yakalamayı planlıyoruz. oldukça iyi uskumru başladı oltalarımızı hazırladık.

    sizce sinek iğne mi kullanmalıyım yoksa farklı bir model mi? Ayrıca iğnelerin pulları ne renk olması daha iyi olur ?

    genellikle akşam 6 dan sonra cıkıyorum ancak sabah avında tam olarak hangi çapari iğnesini kullanmak daha iyi olur bilen varsa yardım bekliyorum.

    teşekkürler.
  • 16-08-2012, 03:16:20
    #2
    ilgimi çekti nerede balığa çıkacaksınız ?
  • 16-08-2012, 03:19:53
    #3
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilgimi çekti nerede balığa çıkacaksınız ?
    avşa adası
  • 16-08-2012, 03:43:28
    #4
    valla hocam en iyisini yapıyorsun balık avı sinire strese her şeye iyi geliyor, benim annemlerin sülale tamamen balıkçı arada tekneyle çıkıyoruz balığa çok iyi oluyor
  • 16-08-2012, 03:45:50
    #5
    şu mevsimde şu havada sabah sabah fazla istavrit beklemeyin

    sabah en mantıklısı
    ya kefala atmak mezgite atmak
    izmaritte güzel gelir
  • 16-08-2012, 04:14:59
    #6
    Saat 5'de de biz zargana avına çıkacağız Valla 2 gündür birşey tutamadık 2 gün 2 saat uğraş ile ancak 3 tane tuttuk bugün inş. daha fazla tutarız. Kıyıdan tutmaya çalışıyoruz uzağa atmamız gerekiyor bir iki tane büyük balık kovalıyor bütün sürüyü. Rastgele
  • 16-08-2012, 05:40:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Timur'um, sitelerden sıkılıp kendini balığamı vurdun kanka.
  • 16-08-2012, 11:14:29
    #8
    Timur emmi kaç balık tuttun ya merak ettim bende gelim mi.
  • 16-08-2012, 13:37:09
    #9
    arkadaşlar
    yoğun bir çalışmam var
    fakat 2 - 3 günde bir mutlaka kaçarım akşamları balıpğa giderim
    akşam saatlerinde istavrite atarken
    akşam öncesi mezgite veya izmarite atarım
    akşamdan sonra zamanım olursa eğer kefala atarım


    iş gereği bazen sabah 4- 5 e kadar çalışırım
    fakat uyuyamazsam tekrar giderim
    sabahın köründe 2 olta ile giderim
    birisi kefal için bekler diğeri istavrit için

    bu arada çaparilerimi iğnelerimi
    kendim yaparım hazır almam..

    tam anlamı ile bir balıkçı olmasamda
    balık tutmaktan çok iyi anlarım diyenlerden çok daha fazla balık tıtarım .d

    kafa dağitmak için birebirdir

    ve sıkılanlara kafa dağıtmak isteyenlere kesinlikle öneririm

    bu arada fazla balık sevmem neredeyse hiç yemem nadiren yerim
    tuttuklarımı kolu komşuya vs dağitirim

    gebzedeyim
    yakın çevremde olanlar varsa
    ve zamanlarımız uyuşursa
    eskihisara veya darıcaya gidebiliriz