merhabalar,
bu sabah 06:00 da tekne ile balık avına çıkacağız. Çapari takımı ile istavrit ve uskumru yakalamayı planlıyoruz. oldukça iyi uskumru başladı oltalarımızı hazırladık.
sizce sinek iğne mi kullanmalıyım yoksa farklı bir model mi? Ayrıca iğnelerin pulları ne renk olması daha iyi olur ?
genellikle akşam 6 dan sonra cıkıyorum ancak sabah avında tam olarak hangi çapari iğnesini kullanmak daha iyi olur bilen varsa yardım bekliyorum.
teşekkürler.
Balık avına saat 06:00 'da çıkacağım
8
●646
- 16-08-2012, 05:40:59Üyeliği durdurulduTimur'um, sitelerden sıkılıp kendini balığamı vurdun kanka.
- 16-08-2012, 13:37:09arkadaşlar
yoğun bir çalışmam var
fakat 2 - 3 günde bir mutlaka kaçarım akşamları balıpğa giderim
akşam saatlerinde istavrite atarken
akşam öncesi mezgite veya izmarite atarım
akşamdan sonra zamanım olursa eğer kefala atarım
iş gereği bazen sabah 4- 5 e kadar çalışırım
fakat uyuyamazsam tekrar giderim
sabahın köründe 2 olta ile giderim
birisi kefal için bekler diğeri istavrit için
bu arada çaparilerimi iğnelerimi
kendim yaparım hazır almam..
tam anlamı ile bir balıkçı olmasamda
balık tutmaktan çok iyi anlarım diyenlerden çok daha fazla balık tıtarım .d
kafa dağitmak için birebirdir
ve sıkılanlara kafa dağıtmak isteyenlere kesinlikle öneririm
bu arada fazla balık sevmem neredeyse hiç yemem nadiren yerim
tuttuklarımı kolu komşuya vs dağitirim
gebzedeyim
yakın çevremde olanlar varsa
ve zamanlarımız uyuşursa
eskihisara veya darıcaya gidebiliriz
