Konu
Balık avına saat 06:00 'da çıkacağım
16-08-2012, 03:45:50
#5
Timnet
şu mevsimde şu havada sabah sabah fazla istavrit beklemeyin
sabah en mantıklısı
ya kefala atmak mezgite atmak
izmaritte güzel gelir