merhabalar,
bu sabah 06:00 da tekne ile balık avına çıkacağız. Çapari takımı ile istavrit ve uskumru yakalamayı planlıyoruz. oldukça iyi uskumru başladı oltalarımızı hazırladık.
sizce sinek iğne mi kullanmalıyım yoksa farklı bir model mi? Ayrıca iğnelerin pulları ne renk olması daha iyi olur ?
genellikle akşam 6 dan sonra cıkıyorum ancak sabah avında tam olarak hangi çapari iğnesini kullanmak daha iyi olur bilen varsa yardım bekliyorum.
teşekkürler.