arkadaşlar
yoğun bir çalışmam var
fakat 2 - 3 günde bir mutlaka kaçarım akşamları balıpğa giderim
akşam saatlerinde istavrite atarken
akşam öncesi mezgite veya izmarite atarım
akşamdan sonra zamanım olursa eğer kefala atarım


iş gereği bazen sabah 4- 5 e kadar çalışırım
fakat uyuyamazsam tekrar giderim
sabahın köründe 2 olta ile giderim
birisi kefal için bekler diğeri istavrit için

bu arada çaparilerimi iğnelerimi
kendim yaparım hazır almam..

tam anlamı ile bir balıkçı olmasamda
balık tutmaktan çok iyi anlarım diyenlerden çok daha fazla balık tıtarım .d

kafa dağitmak için birebirdir

ve sıkılanlara kafa dağıtmak isteyenlere kesinlikle öneririm

bu arada fazla balık sevmem neredeyse hiç yemem nadiren yerim
tuttuklarımı kolu komşuya vs dağitirim

gebzedeyim
yakın çevremde olanlar varsa
ve zamanlarımız uyuşursa
eskihisara veya darıcaya gidebiliriz