Kuzeytemiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Video var mı?
Hadi videoyu geçtim şu edremitlerin bir fotosunu görseydik. Edremitin yerde duruşunu pek sevmem ama kanında bozukluk olmayıpta oynamayan edremit yoktur. Makina gibi sayıyorlar. Gerçi ben aşağı değil karşıya doğru oynayan güvercin seviyorum. Yerim müsait olmadığı için beslemiyorum fakat daha önceden birlikte beslediğimiz arkadaşım 2-3 aydır besliyor hemen hemen her akşam onun çatıdayım. 3-5 oynak güvercin var onlardan üretim yapmaya çalışacağız bakalım. Özellikle benim hoşuma giden arap zincirli bir yavru var, yeni yeni oynamaya başladı karşıya gidiyor, yavru kussun matkap gibi olacak