• 28-07-2013, 11:01:26
    #46
    Kuzeytemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigara, alkol, ortam vs hiçbir alışkanlığım yoktur. Boş vakitlerimi uzun yıllardır uğraştığım çok kıymetli kuşlarıma ayırırım.
    Saya (Kelebek) denilen güvercin cinsini beslemekteyim, besleyen arkadaşlarda iyi bilirler bu cins kuşlar dönüş performansı sergilerler ve sayanında kendi içerisinde bulundurduğu birçok çeşit alt cinsi vardır. Ben bu güvercinlerin performans konusunda en ünlü cins olan Edremit (Ense) ve Karakuyruk (sakallı) denilen cinsi beslerim.

    Türkiye de üst üste 5 yıldır Balıkesir de düzenlenen kelebek dönüş yarışmalarında birinci gelen ırkın(Yaklaşık 30 yıldır kanı bozulmamış) 2012 yavrularının tamamını 3 ay önce çok ciddi maliyetlere katlanarak satın aldım ve damarı 10 yıla dayanan kendi kara kuyruk erkeklerim le eş ettim. Şimdi ise kendi damarımı yakalamaya çalışıyorum. Kısmende oturttum sayılır. Yıllardır eleme yaparak dönüşünü istediğim standart'a getiremeyen birçok kuşu çıkardım ve kalanlar gerçekten muazzam dönüşler sergiliyorlar.. Şampiyon Edremit'ler le de eş ettim bu yaza kadar da inşallah Mükemmel şampiyonlar çıkaracağım

    İddaa ediyorum İzmir'de havada benden daha iyi kuş döndürecek bir sayacı tanımıyorum

    Herkese iyi çalışmalar.
    Merhabalar

    Video var mı? Hadi videoyu geçtim şu edremitlerin bir fotosunu görseydik. Edremitin yerde duruşunu pek sevmem ama kanında bozukluk olmayıpta oynamayan edremit yoktur. Makina gibi sayıyorlar.

    Gerçi ben aşağı değil karşıya doğru oynayan güvercin seviyorum. Yerim müsait olmadığı için beslemiyorum fakat daha önceden birlikte beslediğimiz arkadaşım 2-3 aydır besliyor hemen hemen her akşam onun çatıdayım. 3-5 oynak güvercin var onlardan üretim yapmaya çalışacağız bakalım. Özellikle benim hoşuma giden arap zincirli bir yavru var, yeni yeni oynamaya başladı karşıya gidiyor, yavru kussun matkap gibi olacak
  • 28-07-2013, 11:02:13
    #47
    He geldim.
    Taklacı, arap, süt beyaz satılır. Taklacıdır hepsi
  • 28-07-2013, 16:17:44
    #48
    TaGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    Video var mı? Hadi videoyu geçtim şu edremitlerin bir fotosunu görseydik. Edremitin yerde duruşunu pek sevmem ama kanında bozukluk olmayıpta oynamayan edremit yoktur. Makina gibi sayıyorlar.

    Gerçi ben aşağı değil karşıya doğru oynayan güvercin seviyorum. Yerim müsait olmadığı için beslemiyorum fakat daha önceden birlikte beslediğimiz arkadaşım 2-3 aydır besliyor hemen hemen her akşam onun çatıdayım. 3-5 oynak güvercin var onlardan üretim yapmaya çalışacağız bakalım. Özellikle benim hoşuma giden arap zincirli bir yavru var, yeni yeni oynamaya başladı karşıya gidiyor, yavru kussun matkap gibi olacak
    vurdukça aşağı düşen kuş zaten sağlam oynamıyordur.kuş dediğin çatıya gelirken başını alacak minimum 5 takla 10 metre kaç 5 takla 10 metre kaç bir minare boyu kalkacak başa.Ciddi oyun kuşlarım oldu , tek kan 10 -15 yıllık kağıtmaviler baktım 11 frek kuşlardı sattım iyi paralara fakat çok pişmanım şimdi keşke satmasaydım...
  • 28-07-2013, 16:24:31
    #49
    satılık 9 adet kuş var arkadaşlar bende 6 yıldır kuşcuyum fakat üniversiteye gideceğim için satacağım
  • 28-07-2013, 16:29:28
    #50
    CodeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satılık 9 adet kuş var arkadaşlar bende 6 yıldır kuşcuyum fakat üniversiteye gideceğim için satacağım
    nedir cinsleri yazarmısın foto da varsa koyarmısın renk kuşu mu oyun kuşumu ne kadar istiyorsun birde hepsine.
  • 28-07-2013, 17:09:06
    #51
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nedir cinsleri yazarmısın foto da varsa koyarmısın renk kuşu mu oyun kuşumu ne kadar istiyorsun birde hepsine.
    fotografları çekebilirim
    kuşlar
    arap erkek-taklacı iki karış yükseklik yeterli
    mavi dişi-havada düz giderken oynar garanti oyunlu
    sabuni dişi-henüz uzun uzun çurmak nasip olmadı fakat soyunda oyun var
    miski dişi-kafadan ballı
    ala erkek-bu kuşu ciddiyim çok arasan bulunmaz 2 metrede takla atan çektirmeye giren saatlerce uçan benzersiz
    2 adet ala erkekler birisi oyunlu diğeri normal
    beyaz dişi- ön tepe dişi
    baska-dişi onu saymaya gerek yok(paçasız)

    +kuşların tamamından yumurta-yavru alınmıştır.
    +yanında güvercin suluğu ve kendi yaptığım yemliğide verebilirim.

    kuşların 8 tanesi paçalı bir tanesi normal hepsine toplu fiyat 120tl
    bu fiyata vermemin tek sebebi üniversiteye gidecek olmam baştan söylemek gerekirse 6 sene içinde hiç güvercinden kazanmadım güvercinlere para gözüyle değil içten gelen bir sevgiyle besledim.Bu nedenle hiç pahalı ucuz kuş ayırdım olmadı
  • 28-07-2013, 17:41:39
    #52
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vurdukça aşağı düşen kuş zaten sağlam oynamıyordur.kuş dediğin çatıya gelirken başını alacak minimum 5 takla 10 metre kaç 5 takla 10 metre kaç bir minare boyu kalkacak başa.Ciddi oyun kuşlarım oldu , tek kan 10 -15 yıllık kağıtmaviler baktım 11 frek kuşlardı sattım iyi paralara fakat çok pişmanım şimdi keşke satmasaydım...
    Bahsettiğim kuşlar kelebek, takla atmıyorlar. Değişik bir oyun şekilleri var.

    Videosunu çekebilirsem eklerim buraya.
  • 30-11-2014, 06:03:55
    #53
    Dikkat konuyu hortlatıyorum ama önemli :

    İstanbul bağcılarda yaşıyorum ve şöyle bir gözlem var

    neredeyse güvercin besleyenlerin tamamı hırsız gibi bir algı var. Hırsızlık yapmadan güvercin besleyen 1 kişi tanıdım o da dernek başkanıydı Gerçekden bu gözlemi sonra Mike TYSON un hayatını izlerken oda söyledi kuş besleyen adamlar genelde hırsızlık yaparlar diye.. Not : Kafesden kuş çalmak da bir hırsızlıktır. Neden güvercin besleyenlerin güvercinleri hep çalınır başka bir güvercinci çalar di mi


    Not hepsi değil neredeyse tamamı dedim istisnalar muhakkak vardır .