bir gün televizyonda görünce ben de alacağım dedim, 1 çift yavru miski aldım.
çatıda bakıyordum. bir gün uçtu biri, peşinden öteki de uçtu ben de sinirlendim kafesi dağıttım.
akşam biri geldi, diğeri de evin etrafında dönüp durdu.
sonra gelen de gitti, yakalasam koparacaktım kafalarını.
bir gün televizyonda görünce ben de alacağım dedim, 1 çift yavru miski aldım.
çatıda bakıyordum. bir gün uçtu biri, peşinden öteki de uçtu ben de sinirlendim kafesi dağıttım.
akşam biri geldi, diğeri de evin etrafında dönüp durdu.
sonra gelen de gitti, yakalasam koparacaktım kafalarını.
Hööh hocam direk miski ile kuş beslenmeye başlanır mı napmışsın sen.
Antalyada oturuyorum koskocaman balkonum var yani iki oda büyüklüğünde teras güvercin beslemeyi planlıyorum önceden var idi mardin posta ve alman cinsi güvercinlerim ama şu an burada komşularımın söylediği kadar ile eğer güvercin beslemeye kalkarsam anında çalınabileceğini söylüyorlar
Antalyada oturuyorum koskocaman balkonum var yani iki oda büyüklüğünde teras güvercin beslemeyi planlıyorum önceden var idi mardin posta ve alman cinsi güvercinlerim ama şu an burada komşularımın söylediği kadar ile eğer güvercin beslemeye kalkarsam anında çalınabileceğini söylüyorlar
Hocam bu işi yapan çok boş adam var esasında boş adam hobisi. Yani işin gücün olmıyacak emekli felan olacaksın da yapanda seviyor işte. İlklerde bende pek ısınamadım bana çok dediler bu tutku, hastalık bırakamazsın felan diye.
Ben kendimi bildiğim için sıkıntı yok yani öyle aşırı bir bağlanma yok bugün istesem kümesi yıkarım.
Çalınma olayları maalesef oluyor, hiç olmazsa bi alarm taktırırsınız bir önlem alırsanız bu riski azaltırsınız.