BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağlam kuşlar.

UniBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antalyada oturuyorum koskocaman balkonum var yani iki oda büyüklüğünde teras güvercin beslemeyi planlıyorum önceden var idi mardin posta ve alman cinsi güvercinlerim ama şu an burada komşularımın söylediği kadar ile eğer güvercin beslemeye kalkarsam anında çalınabileceğini söylüyorlar
Hocam bu işi yapan çok boş adam var esasında boş adam hobisi. Yani işin gücün olmıyacak emekli felan olacaksın da yapanda seviyor işte. İlklerde bende pek ısınamadım bana çok dediler bu tutku, hastalık bırakamazsın felan diye.

Ben kendimi bildiğim için sıkıntı yok yani öyle aşırı bir bağlanma yok bugün istesem kümesi yıkarım.

Çalınma olayları maalesef oluyor, hiç olmazsa bi alarm taktırırsınız bir önlem alırsanız bu riski azaltırsınız.

ProjeSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir zamanlarda bende 40 a yakında vardı.
Ama şimdi ilgilenmiyorum.
Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir zamanlar bende de vardı 300 tane dökme falan yapardık, parlak çekerdik. Takla attırırdık
Ah o parıltı fena bir olay ehehe.