Merhabalar
Video var mı?

Hadi videoyu geçtim şu edremitlerin bir fotosunu görseydik. Edremitin yerde duruşunu pek sevmem ama kanında bozukluk olmayıpta oynamayan edremit yoktur. Makina gibi sayıyorlar.
Gerçi ben aşağı değil karşıya doğru oynayan güvercin seviyorum. Yerim müsait olmadığı için beslemiyorum fakat daha önceden birlikte beslediğimiz arkadaşım 2-3 aydır besliyor hemen hemen her akşam onun çatıdayım. 3-5 oynak güvercin var onlardan üretim yapmaya çalışacağız bakalım. Özellikle benim hoşuma giden arap zincirli bir yavru var, yeni yeni oynamaya başladı karşıya gidiyor, yavru kussun matkap gibi olacak
vurdukça aşağı düşen kuş zaten sağlam oynamıyordur.kuş dediğin çatıya gelirken başını alacak minimum 5 takla 10 metre kaç 5 takla 10 metre kaç bir minare boyu kalkacak başa.Ciddi oyun kuşlarım oldu , tek kan 10 -15 yıllık kağıtmaviler baktım 11 frek kuşlardı sattım iyi paralara fakat çok pişmanım şimdi keşke satmasaydım...