Dikkat konuyu hortlatıyorum ama önemli :
İstanbul bağcılarda yaşıyorum ve şöyle bir gözlem var
neredeyse güvercin besleyenlerin tamamı hırsız gibi bir algı var. Hırsızlık yapmadan güvercin besleyen 1 kişi tanıdım o da dernek başkanıydı

Gerçekden bu gözlemi sonra Mike TYSON un hayatını izlerken oda söyledi kuş besleyen adamlar genelde hırsızlık yaparlar diye.. Not : Kafesden kuş çalmak da bir hırsızlıktır. Neden güvercin besleyenlerin güvercinleri hep çalınır başka bir güvercinci çalar di mi
Not hepsi değil neredeyse tamamı dedim istisnalar muhakkak vardır .