Arkadaşlar; herkes bir davet satıyor, herkes bir üyelik satıyor. foruma yeni üye olduğum için bazı kuralları bilmiyorum ama, bu durum bana göre çok üzücü bir olay eğer r10.net yönetimi bu şekilde para kazanıyorsa bu dahada üzücü bir haber. ne bileyim hani foruma ücretsiz daveti olan bir dostuna veyahut bir arkadaşına güvendiği birine göndermesi lazım ki forum biraz daha güvenli olsun.
* Bu Sayfayı kimin açtığını bilmiyorum ama art niyetli açtığı kesin ve herşey ortada.
*R10.NET yönetimin bu olaylara bir uyarılar yapması lazım.
*aksine bu forum R10 çöplüğüne döner.
Facebook SAYFASI Üzerinden Satanlar..
Hayırlı Forumlar..
Facebook Üzerinden R10.NET Davet ve ÜyeLik Satımı ?
5
●1.324
- 08-08-2012, 15:07:12
- 08-08-2012, 16:43:45Üyeliği durdurulduFacebook'da r10 official sayfasında dün 200 civarı üyelik satıldı. Adam toplu alanlara tane başına 5 TL'ye kadar indi. Siz hala üyelik kapalı diyin. Adamlar üyelik satıyor zaten.Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2012, 16:49:15IP taraması yapılıp fazla üyeliklerin silinmesinden başka yapılabilecek bir şey varsa söyle o zaman?GhostBuster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2012, 17:03:22Üyeliği durdurulduBaşka bir şey yok, adam tüm üyeliklere farklı IP'lerden giriş yaptığını yazmış Facebook'ta.MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle