• 08-08-2012, 14:22:32
    #1
    Arkadaşlar; herkes bir davet satıyor, herkes bir üyelik satıyor. foruma yeni üye olduğum için bazı kuralları bilmiyorum ama, bu durum bana göre çok üzücü bir olay eğer r10.net yönetimi bu şekilde para kazanıyorsa bu dahada üzücü bir haber. ne bileyim hani foruma ücretsiz daveti olan bir dostuna veyahut bir arkadaşına güvendiği birine göndermesi lazım ki forum biraz daha güvenli olsun.

    * Bu Sayfayı kimin açtığını bilmiyorum ama art niyetli açtığı kesin ve herşey ortada.
    *R10.NET yönetimin bu olaylara bir uyarılar yapması lazım.
    *aksine bu forum R10 çöplüğüne döner.


    Facebook SAYFASI Üzerinden Satanlar..

    Hayırlı Forumlar..
  • 08-08-2012, 14:57:17
    #2
    Davetiye satılması bir şeyi değiştirmez şimdilik çünkü forum dış dünyaya kapalı. Fakat üyelik satışı kötü tabi.
  • 08-08-2012, 15:07:12
    #3
    Bu konu hakkında şuradan okuyabilirsiniz açıklamayı;

    https://www.r10.net/1065546246-post2.html
  • 08-08-2012, 16:43:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu hakkında şuradan okuyabilirsiniz açıklamayı;
    https://www.r10.net/1065546246-post2.html
    Facebook'da r10 official sayfasında dün 200 civarı üyelik satıldı. Adam toplu alanlara tane başına 5 TL'ye kadar indi. Siz hala üyelik kapalı diyin. Adamlar üyelik satıyor zaten.
  • 08-08-2012, 16:49:15
    #5
    GhostBuster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook'da r10 official sayfasında dün 200 civarı üyelik satıldı. Adam toplu alanlara tane başına 5 TL'ye kadar indi. Siz hala üyelik kapalı diyin. Adamlar üyelik satıyor zaten.
    IP taraması yapılıp fazla üyeliklerin silinmesinden başka yapılabilecek bir şey varsa söyle o zaman?
  • 08-08-2012, 17:03:22
    #6
    Üyeliği durduruldu
    MemHT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IP taraması yapılıp fazla üyeliklerin silinmesinden başka yapılabilecek bir şey varsa söyle o zaman?
    Başka bir şey yok, adam tüm üyeliklere farklı IP'lerden giriş yaptığını yazmış Facebook'ta.