Walkie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konu hakkında şuradan okuyabilirsiniz açıklamayı;
https://www.r10.net/1065546246-post2.html
Facebook'da r10 official sayfasında dün 200 civarı üyelik satıldı. Adam toplu alanlara tane başına 5 TL'ye kadar indi. Siz hala üyelik kapalı diyin. Adamlar üyelik satıyor zaten.