GhostBuster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook'da r10 official sayfasında dün 200 civarı üyelik satıldı. Adam toplu alanlara tane başına 5 TL'ye kadar indi. Siz hala üyelik kapalı diyin. Adamlar üyelik satıyor zaten.
IP taraması yapılıp fazla üyeliklerin silinmesinden başka yapılabilecek bir şey varsa söyle o zaman?