Arkadaşlar; herkes bir davet satıyor, herkes bir üyelik satıyor. foruma yeni üye olduğum için bazı kuralları bilmiyorum ama, bu durum bana göre çok üzücü bir olay eğer r10.net yönetimi bu şekilde para kazanıyorsa bu dahada üzücü bir haber. ne bileyim hani foruma ücretsiz daveti olan bir dostuna veyahut bir arkadaşına güvendiği birine göndermesi lazım ki forum biraz daha güvenli olsun.
* Bu Sayfayı kimin açtığını bilmiyorum ama art niyetli açtığı kesin ve herşey ortada.
*R10.NET yönetimin bu olaylara bir uyarılar yapması lazım.
*aksine bu forum R10 çöplüğüne döner.
Facebook SAYFASI Üzerinden Satanlar..
Hayırlı Forumlar..