Arkadaşlar merhaba,açıköğretim 2. sınıf ogrencısıydım ancak,gectıgımız yanı bu sene ıkı donem yanı 1. ve 2. donem harc ucretı yatrmadım. ( yurt dışında oldugum ıcın )
Şimdi okulla ilişiğim kesildi mi ? yoksa onumuzdekı donemın harc ucretını yatırdıgımda yine 2. sınıfdan devam edebılır mıyım acaba ?
Bilgisi olan arkadaşlar var ise paylaşırlarsa sevınırım ?
Aöf 2 dönem üstüste harç yatırmamak
8
●5.219
- 03-08-2012, 18:59:01Benimde kaydım vardı aöf işletmede 3 senedir kayıt yenilemiyodum.Geçen aöf bürosuna gittim oradaki bayana sordum tc kimlik numaramdan baktı kaydınız donmuş,yeni kayıt yenileme döneminde kayıt yenilerseniz devam edebilirsiniz dedi.Yani harcı yatırıp devam edebilirsiniz kaldığınız sınıftan...
- 04-08-2012, 00:02:17Harçlar bu sene kalkacak deniyor ama bakalım ne olacak. Biz de 425 yatırıyoruz yine siz iyisiniz. 2. öğretim ne yapsın