• 03-08-2012, 10:37:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,açıköğretim 2. sınıf ogrencısıydım ancak,gectıgımız yanı bu sene ıkı donem yanı 1. ve 2. donem harc ucretı yatrmadım. ( yurt dışında oldugum ıcın )

    Şimdi okulla ilişiğim kesildi mi ? yoksa onumuzdekı donemın harc ucretını yatırdıgımda yine 2. sınıfdan devam edebılır mıyım acaba ?
    Bilgisi olan arkadaşlar var ise paylaşırlarsa sevınırım ?
  • 03-08-2012, 11:04:04
    #2
    Aynı sorun bende de var. İnşallah kaldığımız yerden devam edebiliyoruzdur.
  • 03-08-2012, 18:21:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kayıt silme olayı kalktı. Büyük ihtimal de ücret yatınca kaldığınız yerden devam edersiniz bu sebeple.
  • 03-08-2012, 18:59:01
    #4
    Benimde kaydım vardı aöf işletmede 3 senedir kayıt yenilemiyodum.Geçen aöf bürosuna gittim oradaki bayana sordum tc kimlik numaramdan baktı kaydınız donmuş,yeni kayıt yenileme döneminde kayıt yenilerseniz devam edebilirsiniz dedi.Yani harcı yatırıp devam edebilirsiniz kaldığınız sınıftan...
  • 03-08-2012, 19:50:53
    #5
    üst üste 2 defa yatırmayınca kayıt donuyor diye biliyorum, ücreti yatırınca kaldığınız yerden devam ediyorsunuz.
  • 03-08-2012, 21:02:55
    #6
    bende yatırdım sınavlara girmedim
  • 03-08-2012, 21:35:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İnsaf. 2 yıllık kıytırık ön lisans harç ücreti bile 250 tl. Hırsızlık bu. Sonrada bu ülkede eğitim yok deniyor. Yatırmıyom la
  • 03-08-2012, 23:32:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    tesekkürler arkadaşlar,sevindim valla
  • 04-08-2012, 00:02:17
    #9
    Harçlar bu sene kalkacak deniyor ama bakalım ne olacak. Biz de 425 yatırıyoruz yine siz iyisiniz. 2. öğretim ne yapsın