Konu
Aöf 2 dönem üstüste harç yatırmamak
04-08-2012, 00:02:17
#9
constantine38
Harçlar bu sene kalkacak deniyor ama bakalım ne olacak. Biz de 425 yatırıyoruz yine siz iyisiniz. 2. öğretim ne yapsın