Arkadaşlar merhaba,açıköğretim 2. sınıf ogrencısıydım ancak,gectıgımız yanı bu sene ıkı donem yanı 1. ve 2. donem harc ucretı yatrmadım. ( yurt dışında oldugum ıcın )

Şimdi okulla ilişiğim kesildi mi ? yoksa onumuzdekı donemın harc ucretını yatırdıgımda yine 2. sınıfdan devam edebılır mıyım acaba ?
Bilgisi olan arkadaşlar var ise paylaşırlarsa sevınırım ?