Konu
Aöf 2 dönem üstüste harç yatırmamak
03-08-2012, 19:50:53
#5
tito
üst üste 2 defa yatırmayınca kayıt donuyor diye biliyorum, ücreti yatırınca kaldığınız yerden devam ediyorsunuz.