• 02-08-2012, 16:21:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Öğrencilik zamanından kalma kredi kartı borcu yüzünden icralık olmak üzereyim.
    Biraz önce avukat aradı, ilk başta efendi şekilde konuşurken artislik yapınca tartıştım biraz.
    Merak ettiğim konular; dava, davanın işleyişi, arama kararı ve hapis cezası.
    Bu konuda tecrübesi olanlar özelden de olsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.
  • 02-08-2012, 16:57:15
    #2
    Sana o borcu her şekilde ödetirler, çok üstelemeden artistlik yapmadan şov yapmadan bankanın hangi şubesinden aldıysan kredi kartını o şubenin müdürü ile görüş ve taksitlendirme yaptırarak öde o borcu. Aksi taktirde bir sene daha sarkarsa %70 küsürdü tam hatırlamıyorum bi' temerrüt faizi daha yersin yüklendikçe yüklenir ve birikir. İcrada da her türlü alırlar senden o parayı. Başıma geldi biliyorum, çok hoplayıp zıpladım 200 küsür lirayı 1,100 lira filan olarak ödedim 4 sene sonra..
  • 02-08-2012, 17:01:14
    #3
    Ödemeyi bende istiyorum. Ama telefondaki kendini avukat sana kişi artisleşince hakettiği cevabı verdim.
  • 02-08-2012, 17:18:33
    #4
    SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyi bende istiyorum. Ama telefondaki kendini avukat sana kişi artisleşince hakettiği cevabı verdim.
    Bu tarz işlerle uğraşanlar büyük hukuk bürolarında yeni işe başlayan stajyer avukatlar ya da 1-2 senelik çömezler o yüzden çok hesaba almanı tavsiye etmiyorum. Borcunu öde, muhattap olma kimse ile..
  • 02-08-2012, 17:40:35
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Banka yetkilileri ile görüşün avukatı boşverin.Onlar resmen sizin kötülüğünüzü isterler çünkü dava= para demektir.Banka ile görüşüp tekrardan taksitlendirme yapabilirsiniz.Bu tür bir olaya bulaşmış biri olarak diyorum ki: asla ve asla kredi kartı ile böyle bir işlem yapmamak lazım bankalar ile uğraşılmaz......