Sana o borcu her şekilde ödetirler, çok üstelemeden artistlik yapmadan şov yapmadan bankanın hangi şubesinden aldıysan kredi kartını o şubenin müdürü ile görüş ve taksitlendirme yaptırarak öde o borcu. Aksi taktirde bir sene daha sarkarsa %70 küsürdü tam hatırlamıyorum bi' temerrüt faizi daha yersin yüklendikçe yüklenir ve birikir. İcrada da her türlü alırlar senden o parayı. Başıma geldi biliyorum, çok hoplayıp zıpladım 200 küsür lirayı 1,100 lira filan olarak ödedim 4 sene sonra..