Merhaba arkadaşlar,
Öğrencilik zamanından kalma kredi kartı borcu yüzünden icralık olmak üzereyim.
Biraz önce avukat aradı, ilk başta efendi şekilde konuşurken artislik yapınca tartıştım biraz.
Merak ettiğim konular; dava, davanın işleyişi, arama kararı ve hapis cezası.
Bu konuda tecrübesi olanlar özelden de olsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.