SeoSarp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemeyi bende istiyorum. Ama telefondaki kendini avukat sana kişi artisleşince hakettiği cevabı verdim.
Bu tarz işlerle uğraşanlar büyük hukuk bürolarında yeni işe başlayan stajyer avukatlar ya da 1-2 senelik çömezler o yüzden çok hesaba almanı tavsiye etmiyorum. Borcunu öde, muhattap olma kimse ile..