• 16-01-2011, 16:24:29
    #28
    Bu sektörde çalışanlar için sürenin insanca koşullara göre düşürülmesi düzenlenmesi iyi olur.Ama tabi bizde kaliteli yapımlar izlemek isteriz,bu da insanları aptallaştırmaya çalışan kapitalist anlayışta çok zor ve ters..
  • 16-01-2011, 17:13:54
    #29
    Gerçekten çok uzun sürüyor.Süre düşünce kalite artacaktır.
  • 16-01-2011, 19:22:48
    #30
    Ben netten family guy ile southparkı izliom En iyisi yabancı, yerliler çok uzun insanı bayıyo.
  • 16-01-2011, 19:33:44
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yabancı dizilerde adam 40 dakikaya bir sürü konu sığdırıyor. Bizde adam dizinin konusunda hastanededir ordan çıkması 3 bölüm sürer. Ne komaymış arkadaş )
  • 15-08-2012, 16:31:38
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hortlatmış gibi olacağım fakat,
    sanırım 2006'da falan Chuck'ı ilk izlediğimden beri,televizyon da Türk dizisi izlememişimdir.
    İzlediysem bile ; Avrupa Yakası final verdikten sonra heralde televizyonda türk dizisi gördüğümde kanalı değiştirmişimdir.
  • 15-08-2012, 21:42:46
    #33
    true blood tarzı bir dizi türkiyede yayınlansa yer yerinden oynar nediyorsun sen sayın RTÜK müdahale etmeden duramaz sonra neden türkiyede sinema sektörü dizi sekötrü gelişmiyor adamlar işi çözmüş annelerimizin neleri sevdiğini biliyorlar aşk entrika santj acıtasyon temaları aldı başını gidiyor macera polisiye aksiyon tarzı bi dizi olduğunda ottan çöpten bahane bulup uyarıyor yapımcıyı CNBC'ye devam alt yazı malt yazı adam gibi dizi izliyoruz
  • 15-08-2012, 21:55:26
    #34
    Rockco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    true blood tarzı bir dizi türkiyede yayınlansa yer yerinden oynar nediyorsun sen sayın RTÜK müdahale etmeden duramaz sonra neden türkiyede sinema sektörü dizi sekötrü gelişmiyor adamlar işi çözmüş annelerimizin neleri sevdiğini biliyorlar aşk entrika santj acıtasyon temaları aldı başını gidiyor macera polisiye aksiyon tarzı bi dizi olduğunda ottan çöpten bahane bulup uyarıyor yapımcıyı CNBC'ye devam alt yazı malt yazı adam gibi dizi izliyoruz
    True Blood'un Türkiye versiyonunun çekimleri başlayacak diye duymuştum.
  • 16-08-2012, 00:22:56
    #35
    Bence sürelerin uzun olmasının sebebi, bizim insanlarımızın böyle yapımlardan anlıyo olmasıdır. Fox 1-2 sene önce Lost dizisini türkiyede yayınlamaya başladı. 1. sezon'u zar zor izletebildiler. Halbuki bu dizi dünyaca ünlü en iyilerden biridir.

    İkinci deneme Star'dan geldi. Prison Break'ı yayınladılar fakat onuda malesef bizim insanımız izleme gereği duymadı..

    Muhteşem Yüzyıl diye bir diziye başlandı. İnanın bu dizede savaşa, dövüş sahnelerine ağırlık verselerdi bu dizi tutmazdı, sebebi aşağıda.

    Dedikodulu, aşklı, tecavüzlü, sevişmeli, ayrılıklı, acılı, gambazcı türde yapımları 2 saat izlemek bizim insanımıza daha iyi geliyor
  • 16-08-2012, 00:49:07
    #36
    Zamanında A Takımı vardı dizi. 15-20 dk sürüyordu bitiyordum o diziye